مفهوم و معنی انواع طرح های تاتو

مفهوم و معنی انواع طرح های تاتو
آنچه در این پست میخوانید

مفهوم و معنی انواع طرح های تاتو

مفهوم تاتو یا خالقیت بر روی بدن انسان از دوران باستان تا امروز به عنوان یک هنر و یک ابزار برای ابراز احساسات، اعتقادات، و هویت فردی شناخته شده است. تاتوها به صورت موقت یا دائمی روی پوست انسان ایجاد می‌شوند و می‌توانند از طرح‌های ساده تا طرح‌های پیچیده و هنری متنوعی داشته باشند.

انواع طرح های تاتو سینه

انواع طرح‌های تاتو بسته به سبک، موضوع، و نوع اجرا متنوع هستند. یکی از انواع تاتوها، تاتوهای سنتی یا موروثی است که بر اساس سنت‌ها، فرهنگ، و تاریخ مردم یک منطقه یا یک قوم ایجاد می‌شوند. این نوع تاتوها معمولاً از الگوها، نمادها، یا طرح‌های خاصی که به یک گروه قومی یا فرهنگی تعلق دارد، الهام گرفته می‌شوند.

انواع طرح های تاتو هنری

تاتوهای هنری نیز یکی از انواع محبوب تاتوهاست که بر اساس طراحی‌های هنری و خلاقانه ایجاد می‌شوند. این نوع تاتوها معمولاً از الگوها، تصاویر، و طرح‌های هنری مختلفی که توسط هنرمندان تاتو طراحی شده‌اند، تشکیل می‌شوند. تاتوهای هنری اغلب با استفاده از رنگ‌های زنده و جذاب، اثرات ویژه، و طراحی‌های دقیق، به تناسب و زیبایی بیشتری دست می‌یابند.

انواع طرح های تاتوهای مذهبی

تاتوهای مذهبی یا تاتوهای با موضوعات مربوط به اعتقادات و مذاهب مختلف نیز یکی دیگر از انواع تاتوها هستند. این نوع تاتوها معمولاً از نمادها، آیین‌نامه‌ها، و تصاویر مرتبط با دین یا معتقدات مذهبی ایجاد می‌شوند و برای ابراز اعتقادات و ارزش‌های مذهبی فرد به کار می‌روند.

انواع طرح های تاتو نمادین

همچنین، تاتوهای نمادین یا تاتوهایی که نمادهای خاص و معانی خاصی را نمایان می‌کنند، یکی دیگر از انواع تاتوها هستند. این نوع تاتوها معمولاً از نمادها و نشانه‌هایی که برای فرد مهم و معنی دار هستند، تشکیل می‌شوند و به عنوان یک ابزار برای ابراز احساسات، اعتقادات، یا خاطرات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در نهایت، تاتوهای جدید و مدرن نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند که شامل طرح‌ها و الگوهای مدرن، تاتوهای 3D، و تاتوهای فلورال و زیبا هستند. این نوع تاتوها با استفاده از فناوری‌های جدید و طراحی‌های خلاقانه، به نوآوری و زیبایی بیشتری دست می‌یابند و جذابیت بیشتری برای افرادی که به دنبال تاتوهای مدرن و جذاب هستند، دارند.

به طور کلی، تاتوها به عنوان یک هنر و یک ابزار برای ابراز خلاقیت، هویت فردی، و ارتباط با جوامع و فرهنگ‌های مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرند و انواع مختلفی از طرح‌ها و معانی را می‌توانند نمایان کنند. این تاتوها به عنوان یک ابزار برای بیان هویت، احساسات، و اعتقادات فرد، اهمیت بسیاری دارند و برای بسیاری از افراد یک قطعه هنری و یک بخش از زندگی خود محسوب می‌شوند.

ایده عالی تاتو برای مردان

با یک نگاه به ایده های شگفت انگیز ما برای تاتوی مردان، راه حل به سادگی پیدا می شود. اطمینان داریم که حتی بیش از چند تا از آنها می تواند الهام بخش باشد!

گاهی اوقات، این سوال به ذهن ما خطور می‌کند که چرا مردان عموماً به تاتو تمایل دارند؟ بر اساس تجربه خودمان، چند ویژگی را معرفی می‌کنیم که مردان اغلب به آن‌ها علاقه دارند:

اندازه تاتو

بطور کلی، مردان به تاتوهای بزرگتر از زنان علاقه بیشتری دارند. البته این یعنی نمی‌شود که مردان از تاتوهای کوچک خوششان نمی‌آید، اما به طور کلی آنها تمایل دارند به طرح‌های بزرگتری مانند تاتوهای پشت یا آستین کامل.

سبک تاتو

همانطور که پیشتر هم اشاره شد، زنان و مردان علاقه‌مند به سبک‌های مشخصی هستند. به عنوان مثال، خطوط ظریف برای خانم‌ها بسیار محبوب هستند.

در بین آقایان، برخی از پرطرفدارترین انواع تاتو سنتی/مدرسه قدیمی، شامل سیاه و سفید، سیاه‌پوش و سبک ژاپنی هستند.

آیا باید فرض کنیم که تاتو با خطوط ظریف، تاتو زنانه است؟همونطور که گفتم، تاتو یه چیز منحصر به فرد و شخصی برای شماست. پس، تصمیم با توست که چطور می‌خوای اون باشه.

سبک تاتو

سبک تاتو

تعیین سطح تاتو

به طور قدیمی، مردان اغلب ترجیح می‌دهند تاتو را در قسمت‌های بالایی بدن، به ویژه روی بازوها قرار دهند. با این حال، مردان زیادی هستند که تاتو را بر روی پاهای خود انجام می‌دهند که در حقیقت، این روزها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

در اینجا یک نکته مهم وجود دارد که باید به یاد داشته باشید. البته خوب است که از تاتو های دیگران الهام بگیرید، اما در آخرین مرحله، بدن شما متعلق به شماست و شما باید تصمیم بگیرید که چه نوع تاتویی را بدون در نظر گرفتن مفاهیم جنسیتی انتخاب کنید.

چگونه می توانم با ایده های تاتو روبرو شوم؟

همانطوری که معلوم است، تاتوهای محبوب بسیاری برای آقایان وجود دارد که می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند. اگرچه داشتن انتخاب‌های زیاد خوب است، اما ممکن است همه چیز را پیچیده کند. برای سهولت بیشتر، یک لیست با مراحلی که باید دنبال کنید تهیه کرده‌ایم که امیدواریم به شما در فرآیند تاتو کمک کند:

1- در رسانه های اجتماعی الهام بگیرید

این ممکن است به نظر بدیهی برسد، اما واقعاً کمک می‌کند اگر به تصاویر و طرح‌های مختلف نگاه کرده و گزینه‌های موجود را بررسی کنید. این مخصوصاً برای کسانی که تجربه کمی دارند، مفید است. بهترین منابع برای یافتن ایده‌های تاتو برای مردان احتمالاً پینترست و اینستاگرام هستند، زیرا این پلتفرم‌ها بر اساس تصاویر عمل می‌کنند.

2- یک سبک را انتخاب کنید.

بیایید تصور کنیم که شما به طور نهایی به 10 تاتو مختلف علاقه دارید، و 8 تا از آنها تاتوهای قدیمی هستند. اگر این گونه است، توصیه می‌شود به تاتوهای قدیمی وفادار بمانید، زیرا به نظر می‌رسد که این چیزی است که شما را جذب می‌کند.

3- مکان قرارگیری تاتو

بعد از تصمیم گیری درباره استفاده از سبک قدیمی، به مرحله اول برگردید و این بار بر روی طرح و مکان خاص تمرکز کنید.

مکان قرارگیری تاتو

مکان قرارگیری تاتو

4- با هنرمند/استودیو تاتو صحبت کنید

در این مرحله از راه بهترین، ۱-۳ طرح دلخواه دارید که برایتان جذابند. بهترین راه برای انتخاب آنها این است که با یک هنرمند تاتو یا استودیو تماس بگیرید. آنها می توانند به شما در انتخاب نهایی کمک کنند تا بتوانید یک قطعه هنری بی نظیر را روی پوست خود داشته باشید.

طرح های تاتو معنی دار برای مردان چیست؟

از منظر تاریخی، تاتو مردانه به عنوان یک رسم و آیین مذهبی در اجتماعات مختلف و قدیمی انجام می‌شد. این فرآیند از پسران جوان تا به مردان بالغ انجام می‌شد، و با طراحی‌های خاص و مفهومی، آن‌ها را به نماد مردانگی و قدرت تبدیل می‌کرد.

در میان سایر موارد، طرح های تاتو معنی دار برای مردان عبارتند از:

  • تاتو های خانوادگی: وقتی تاتو انسان را به عشق و ارتباط ابدی با خانواده، همسر و والدینش متصل می‌کند، از نمادهایی مانند گل یا ساعت به عنوان نشانه‌های زمان تولد استفاده می‌کند.
  • تاتو مذهبی :تاتو‌ها، همواره نمایی از کتاب مقدس یا حتی یک ایده‌ی مرتبط با آن هستند؛ همچون نورهای خورشید که از روی ابرها عبور می‌کنند، تاتوهای متناقض، دستانی که به دعا بالا برده شده و حتی پرندگان مثل کبوتر و …
  • تاتو حیوانات :تاتو حیوانات محبوب برای آقایان شامل حیواناتی مانند شیر، خرس، کلاغ، مار، عقاب، جغد و گرگ است که نمادهایی از قدرت، غلبه بر موانع و استقامت هستند. این تاتوها می‌توانند شامل ققنوس یا حتی اشیاء حیوانی مانند تاتو پر نیز باشند.
  • تاتو های حشرات : هرچند اندک، قدرتی بزرگتر از زندگی در آنها نهفته است، به ویژه در مورد زنبورها، پروانه‌ها و تاتوهای عنکبوتی.
  • تاتو گل :با انتخاب یک گل خاص، مانند گل محبوب مادرتان، می‌توانید زیبایی تاتوی شکوفه‌ای برای گل تولد مادرتان ایجاد کنید.
  • تاتو میراث :احترام به ریشه‌ها و فرهنگ، تاتوها را به یک سطح جدید می‌برد. با تلفیق نمادهای مدرن، طرح‌های تاتو معنی‌داری به وجود می‌آید که به آن‌ها اختصاص داده شده است.
  • تاتو های قهرمان : قهرمانان دوران کودکی یا شخصیت‌هایی که ذهن شما را فرا گرفته‌اند، انتخاب بسیار جذابی برای طراحی تاتوی شما می‌باشند. پس، شخصیت‌های مورد علاقه خود را کشف کنید و برای خود یک تاتوی منحصر به فرد انتخاب کنید.
  • تاتو های فانتزی :با کمک اژدها، مدوسا، پری دریایی و خدایان و قهرمانان اساطیر یونان، می‌توانیم داستان‌های جالب و شگفت‌انگیزی را به وجود بیاوریم.
  • تاتو های دریایی: در اینجا عناصر اصلی تاتوهای دریایی مانند قطب‌نما و کشتی‌ها به ما خوش آمد می‌گویند.

بهترین مکان های تاتو برای مردان

تصمیم گیری برای انجام تاتو مانند انتخاب گوشواره است، آیا می خواهید جلوی زخم ها و انحناهای طبیعی بدن خود را بگیرید یا نه، فقط به شما بستگی دارد.

جایگاه محبوب برای تاتو در مردان عبارت است از: برزنده، قفسه سینه، پشت و ساق پا. همچنین، اجرای کامل یا جزئی از آستین نیز در میان آقایان طرفداران زیادی دارد.

قبل از انتخاب تاتو، حتما از نظر یک هنرمند حرفه‌ای مشورت بگیرید. همچنین، قبل از تصمیم‌گیری، به مقاومت در برابر درد و تحمل عوامل مختلف توجه کنید.

5 تاتو بزرگ برای مردان

تاتوهای بزرگ همواره یک بیانیه قدرتمند هستند! در اینجا ما پنج قطعه هنری فوق‌العاده در قالب تاتوهای بزرگ برای آقایان پیدا کرده‌ایم. با این حال، نکاتی وجود دارد که حتما باید به‌خاطر داشته باشید:

  • تاتو های بزرگتر هزینه بیشتری دارند!
  • مدت زمان بیشتری طول می کشد تا تاتو کنند.
  • آنها تمایل دارند بیشتر آسیب ببینند.
  • حذف آنها هزینه بیشتری دارد و پوشاندن آنها دشوارتر است.

حتما از توانایی و هنر یک هنرمند تاتو مطمئن شوید که با سلیقه‌ی شما همخوانی دارد و طراحی‌هایی دلنشین و منحصر به فرد ارائه می‌دهد.

5 تاتو بزرگ برای مردان

5 تاتو بزرگ برای مردان

تاتو طرح دقیق

با تاتوهای بزرگ، می توانید جزئیات پیچیده تری را به آن افزوده و زیبایی آن را افزایش دهید. طرح هایی که با دقت نقاشی شده اند، می توانند با خطوطی نازک و دقیق، زیبایی و جذابیت بیشتری به آنها ببخشند.

تاتو مذهبی قفسه سینه

سینه‌های شما می‌توانند مکانی ایده‌آل برای یک تاتو بزرگ باشند، زیرا که آن‌ها قلب و ریه‌های شما را پوشش می‌دهند و می‌توانند حامل نمادهای معنی‌دار باشند.

تاتو بدن آوانگارد ساید

آیا رنگ‌های جذاب و خطوط زیبا را دوست ندارید؟ چه حس بی‌نظیری است که یک تتوی زیبا بر روی بدن شما قرار بگیرد؟ این آثار هنری می‌توانند به شکل‌های مختلفی در تمامی قسمت‌های بدن شما قرار بگیرند، از جمله کنار بدن، سینه یا حتی پایین کمر.

تاتو مفصل پشت

نقل قول های پر معنا و طراحی زیبای قطب نما، در پشت شما ظاهر می شود و احساس می کنید که یک تاتو بزرگ دارید… اما جوهر زدن آن سریعتر است!

تاتو هنر متقارن بدن

تاتوهای بزرگ یک اثر هنری فوق العاده هستند که بر روی بازوها، سینه و پشت قرار گرفته‌اند. همچنین یک تاتوی شیرین و جذاب نیز روی پای او قرار دارد.

5 تاتو کوچک برای مردان

گاهی اوقات، حتی یک تاتو کوچک می‌تواند به اندازه یک تاتو بزرگ جذاب و شگفت‌انگیز باشد. این مسئله صرفاً به اندازه خطوط و نقاطی که استفاده می‌شود بستگی ندارد، بلکه به ایده و خلاقیت پشت طراحی مرتبط است!

اگر از درد تاتو نگران هستید یا می‌خواهید قدم اول خود را به سمت یک تاتو بزرگ برندازید اما اطمینان ندارید، ایده‌های تاتوی نقطه‌ای خوبی برای شروع است. این تاتوها را می‌توانید در هر نقطه‌ای از بدنتان قرار دهید و خواهید دید که برخی از این نقاط محبوب‌تر از دیگران هستند.

5 تاتو کوچک برای مردان

5 تاتو کوچک برای مردان

سمبولیسم پرنده

مثل یک پرنده آزاد باشید، به سوی آرزوهایتان پرواز کنید و مثل ققنوس، از خودتان دوباره زاده شوید. تاتوهای کوچک پرنده، نشانه‌ی زیبایی و آزادی شما می‌توانند در هر نقطه‌ای از بدنتان قرار بگیرند.

تاتو علامت ستاره

در اعماق یک تاتو کوچک، در اعماق پوست، یک داستان کوچک و پنهان نهفته است. این داستان‌ها ممکن است به شکل یک کلمه ساده یا یک نماد فلکی بیان شوند، اما هر یک از آن‌ها دارای یک معنی وجودی خاص می‌باشد.

تاتو داخلی مچ لنگر

به امید یا جایگزین لنگر، نمادهایی مثل پنجه یا خورشید و ماه می توانند استفاده شوند. انتخاب‌های بیشماری برای تاتو مچ دست وجود دارد.

تاتو لبخند پا

تاتوی شکلک کوچک، انتخابی پرطرفدار بین آنهایی که دوست دارند به آرامی و بدون علاقه‌ای به تاتوهای بزرگ، خود را تزئین کنند. به یک مکان بروید که بتوانید آن را به راحتی پنهان کنید، مانند پاهایتان.

5 ایده محبوب تاتو با معنی برای مردان

این پنج طرح تاتو برتر برای آقایان، بدون توجه به اندازه و موقعیت آنها، بسیار مورد علاقه هستند. همچنین معنای هر یک را فهرست کرده ایم تا شما بتوانید یک پیام مخفی ارسال کنید یا نمادی از یک مفهوم مهم در آثار هنری بدن خود باشید. با یک نگاه خلاقانه به این پنج ایده محبوب تاتو، طرح خود را طراحی کنید!

5 ایده محبوب تاتو با معنی برای مردان

5 ایده محبوب تاتو با معنی برای مردان

تاتو جمجمه

طراحی تاتوی جمجمه یکی از طرح‌هایی است که به خودی خود شاهکاری از هنر است. این طرح گاهی نماد مرگ و فناست، اما همواره یادآور زندگی پرمعنا و ارزشمند است. از گل‌های رز تا مارهای خطرناک، این تاتوها با زیبایی و جذابیت خاصی تزیین شده‌اند.

تاتو شیر

شجاعت، قدرت و اعتماد به نفس. این ویژگی‌ها همگی با شیرها ارتباط دارد. در دل جنگل، در مملکت پادشاهی، توانایی غرش زدن را داری! بهترین شمایل شیر، توی سرت است.

تاتو قبیله ای

حکاکی‌های قبیله‌ای به تنهایی به زیبایی محدود نیستند. در حقیقت، افراد قبیله از آنها به منظور بیان هویت، تجربیات و ارزش‌های روحی خود استفاده می‌کردند.

نقل قول تاتو

گفته‌ی تاتو را با انرژی و قدرت به تصویر بکش. زندگی را به اندازه‌ی کافی جریان بده و از هر لحظه‌اش لذت ببر. برای اضافه کردن ابعاد عمیق‌تر به این گفته، از علامت‌ها یا زبان لاتین استفاده کن و آن را به شکل خلاقانه‌تری ارائه بده.

تاتو پرتره

از تصاویر مادر گرامی تان گرفته تا شخصیت های معروفی که همیشه به انها معتاد هستید… حتی حیوانات خانگی! تاتو های پرتره نشانه احترام و تحسین به فردی هستند که تصمیم گرفته اید تا آن را بر روی بدنتان حک کنید.

15 ایده تاتو برای آستین مردانه

آیا بهتر نمی‌دانید که آیا باید آستین‌های دراز و پوشیده‌ای انتخاب کنید که از شانه تا مچ پوشیده شوند یا آیا آستین‌های کوتاه و جلوی بازو را پوشید؟

یکی از ویژگی های منحصر به فرد آستین تاتو، این است که آرام آرام از اطراف بازو شروع می‌شود و به طرز جذابی شما را در بر می‌گیرد. این آستین ها ممکن است نیاز به چند جلسه داشته باشند، به خصوص اگر انجام آنها با دقت انجام شود. اما بعد از اتمام، آنها به چشمان خیره کننده و بی‌نظیری متحول می‌شوند.

به این نکته توجه داشته باشید که تاتوهای آستین، همچنان می‌توانند با زیبایی در رنگهای ملایم و خاص دیده شوند، بدون اینکه نیاز به رنگارنگی و شادابی داشته باشند.

15 ایده تاتو برای آستین مردانه

15 ایده تاتو برای آستین مردانه

تاتو آستین به سبک کارتونی

یک سبک منحصر به فرد که به آرامی دور بازوی کامل می‌چرخد، بدون اینکه به طور کامل پر شود. این طرح از یک رنگ خاص برای جمع آوری همه چیز استفاده می‌کند.

آستین به سبک ژاپنی

تصویربرداری سامورایی، درختان شکوفه‌های گیلاس و اژدها در کنار هم، یک صحنه فوق‌العاده و جذاب را ایجاد می‌کنند و نمایان می‌سازند که چگونه یک تاتو می‌تواند معانی متعددی را در خود جای دهد و با سبک خاص خود آن‌ها را ترکیب کند.

مطالب مرتبط:  سوزن های تاتو چه ویژگی هایی دارند؟

آستین شانه بالای بازو

یک طرح جالب و خلاقانه که بالای بازوها، شانه‌ها و سینه شما جا می‌گیرد. وقتی که با لباس جلیقه این تاتو را نشان می‌دهید و عضلات مشخصی دارید، واقعا زیبا به نظر می‌رسد.

صحنه افق حیوانات

تاتویی که حیوانات و منظره‌های خیره‌کننده را ترکیب کرده، یک انتخاب بسیار خلاقانه برای آرم شماست. این فرصت به شما می‌دهد تا با افزودن چند رنگ زنده، زیبایی و جذابیت آن را افزایش دهید.

تاتو صحنه جنگل

ما به استفاده از رنگ‌های کمرنگ بین خطوط تاریک قبیله مانند تاتو علاقه‌مندیم. این کار یک صحنه فوق‌العاده و حالت بسیار منحصر به فردی ایجاد می‌کند.

تاتو آثار هنری رنگارنگ

ترکیب جذاب پرتره‌ها با رنگ‌های جذاب و انتزاعی! یک اثر هنری فوق‌العاده با نمادهای بومی آمریکایی و بازتاب‌های نورانی. واقعاً مغرور کننده و توجه شما را به خود جلب می‌کند.

تاتو آستین آرتی

ترکیبی از جملات ناب، نتهای شیرین موسیقی و آثار هنری زیبا، یک تابلوی فرهنگی و زیبا را به وجود می آورد. این اثر پر از احساسات و انرژی مثبت برای آدمی است که با آن در ارتباط است!

آستین پررنگ

تاتو های آستین ها اندک و کم هستند، پس نگران اضافه کردن جزئیات پیچیده نباشید. انتخاب رنگ مناسب و چاپ بزرگ و پررنگ عالی خواهد بود.

تاتو آستین ساعد گلدار

از کجا این بازوهای گلدار گرفتی؟ اصلا این گل ها برای پسرا هم خوب میاد! به نظر من خیلی جذاب و شیک به نظر میاین. این همون جزء های کوچکی هستن که توی استایلتون تغییرات زیادی ایجاد میکنن.

تاتو دست و ساعد

چرا از توقف در مچ دستتان خودداری می کنید؟ به جای این کار، دست خود را با یک تاتوی زیبا در آستینتان تزیین کنید تا لذت جریان این طراحی را تجربه کنید. ما عاشق این ایده هستیم و مطمئنیم که شما هم خوشتان می آید.

آرنج خود را فراموش نکنید!

بسیاری از افراد تاتوهای زیبایی روی آرنج خود دارند، اما برخی از آن‌ها طرح‌های منحصر به فرد و جذابی را انتخاب کرده‌اند که واقعا زیبا هستند. گل‌ها، عنکبوت‌ها و سایر طرح‌های دایره‌ای در این قسمت از بدن بسیار جذاب و زیبا هستند.

تاتو پیچیده

اگر شما هم مانند من عاشق آستین هستید، اما نمی‌خواهید تا غریبه‌ای قدیمی به آن نگاه کند، بهتر است یک طرح انتخاب کنید که باید از نزدیک مشاهده شود.

10 ایده تاتو بازو برای مردان

بازوهای شما بهترین جایی برای تاتو کردن هستند! آنها به آسانی می‌توانند زیر پوشش پنهان شوند، اما در صورت نیاز به راحتی نمایان می‌شوند. این مطلب شامل 10 ایده خلاقانه برای تاتو کردن بازوها، از جمله ساعد و عضله بازو است. آستین‌ها نیز بخشی محبوب و جذاب برای تاتو کردن هستند!

طراحی های کوچک و متوسط ​​در اینجا بسیار زیبا به نظر می رسند. با توجه به طبیعت گوشت و ماهیچه های سالم در بازوهای شما، می توان حداقل دردی را احساس کرد که هنگام انجام تاتو.

10 ایده تاتو بازو برای مردان

10 ایده تاتو بازو برای مردان

تاتو سیاه و قرمز

طراحی ساده و خطوط تک رنگ، باعث ایجاد یک تاتو زیبا و شیک روی بازو می شود. این طرح عمودی که به طور کامل از شکست بازو پیروی می کند، واقعاً بی نظیر است.

صحنه منظره

بازوی گشاده او، او را به یک سطح عالی از خلاقیت و طراحی بزرگ می‌رساند، همانطور که در این منظره‌ی ساحلی زیبا به نمایش گذاشته شده است. آن را به راحتی می‌توان با آستین‌های تی‌شرت متوسط پوشاند.

کوچک اما رنگارنگ

این تاتو فانتزی به سبک آبرنگ نیازی به اندازه بزرگ بودن ندارد تا چشمان را به خود جذب کند. رنگ های جذاب و زنده، جزئیات هنری فوق العاده را به وجود می آورند و ظاهری بی نظیر به آن می بخشند.

تاتو جمجمه

یک استایل ساده تر، اما کمی ناخوشایندتر. جملات بدون جذابیت هستند و این قرارگیری برای کسانی که تازه کار هستند، درست زیر آرنج روی ساعد داخلی عالی است.

تاتو آرنج

15 ایده تاتو پا برای مردان

تاتو کردن پاها یکی از مکان های محبوب برای مردان است. هیچ چیزی جذاب تر از تاتویی که بر روی ماهیچه های ساق پا قرار دارد وجود ندارد. اما باید آماده باشید که کمی درد بکشید. به منطقه ای که تاتو می خواهید بزنید بستگی دارد که میزان درد آن متغیر است. درد کمتر در اطراف ران و درد بیشتر در زانوها و مفاصل مچ پا حس می شود.

برای انجام تاتو، باید موهای پایت را بتراشی، اما نگران نباش، به زودی دوباره رشد می‌کنند.

15 ایده تاتو پا برای مردان

15 ایده تاتو پا برای مردان

تاتو هندسی

تاتوهای قطب‌نما و راهنمای مسافرتی برای پاها بسیار جذاب هستند، زیرا غالباً نمایانگر سفر و یافتن مسیر درست برای قدم زدن در زندگی می‌باشند… یا شاید فقط برای لحظه‌هایی از استراحت و تفریح.

تاتو ساده و تمیز

گوشه های تمیز، رنگ های شاد را انتخاب کنید، و یک مکان فوق العاده. این زنبور تاتوی سنگ. این مطمئنا یک نسخه از طرح تاتوی پروانه محبوب بانوان برای آقایان است!

تاتو جمجمه بزرگ

باز هم جمجمه! وقتی اظهار داشتیم که آنها مورد علاقه هستند، جدی بودیم. این کسی است که ساق پاهایش را کاملا پوشانده است و برای افراد توانمندی نیاز به خودکشی ندارد.

تاتو گل رز سنتی

این تاتوی کلاسیک یک انتخاب عالی برای هر نقطه از بدن است، به خصوص برای بازوها و پاها. طرح گل رز می تواند به صورت ساده یا با جزئیات زیاد باشد، بنابراین به راحتی می توانید آن را تنظیم کنید.

تاتو های کوچک مینیمالیست

استایل تاتو مینیمال برای آقایان واقعا جذاب و جالب است. تاتوهای کوچک و ساده که به جای پراکنده شدن در سرتاسر پا، بیشتر در نزدیکی مچ پا یا زانو قرار می‌گیرند، ظاهری شیک و زیبا به شما می‌بخشند.

تاتو بیش از حد واقع گرایانه

اهمیت جزئیات بسیار مهم است! هنرمندان تاتو با استعداد بیش از حد واقع‌گرایانه، توانایی دارند عکس‌های مورد علاقه شما را با واقع‌گرایی بی‌نظیر روی پوست شما اجرا کنند. این کار برای تاتوهای چهره بسیار مناسب است.

تاتو مار

تقریباً این فهرست از تاتوهای بد خلق، ما را به شگفتی فرو برد (در زیر ببینید). اما در ابتدا، یک تاتوی پا وجود دارد. مارها یکی از گزینه‌های محبوب برای تاتو هستند و به طور کامل در اطراف پاها حلقه می‌زنند.

مطالب مرتبط:

فیلر صورت بهتر است یا نخ

انواع جراحی های زیبایی

تفاوت چشم روباهی و گربه ای

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس جهت مشاوره