ویژگی مخفی دوربین آیفون: شناسایی گیاهان!

آیا می خواهید گیاه شناس اختصاصی خود را داشته باشید؟

پس با نحوه شناسایی گیاهان در آیفون آشنا شوید.اگر به گیاهان علاقه یا با آنها به صورت مداوم سر و کار دارید، دانستن نحوه شناسایی گیاهان در آیفون قطعا یکی از کاربردی ترین ویژگی های مخفی آیفون برای شما خواهد بود.با iOS 15، اپل به کاربران آیفون این امکان را داد تا در عکس‌هایی که با استفاده از دوربین گرفته‌اند، نگاه‌های بصری انجام دهند. آیفون اکنون می تواند موضوعات متعددی را شناسایی کند که یکی از آنها گیاهان هستند!

این ویژگی کمتر شناخته شده از چند جهت مفید است. بدیهی است که باغبانان مشتاق و دوستداران گیاهان اکنون می توانند به سادگی از گلی که دوست دارند عکس بگیرند، فوراً آن را جستجو کنند. همه اینها بدون نیاز به جست و جو در اینترنت یا به خاطر سپردن نام لاتین گیاهان واقعا باشکوه است.

با این قابلیت، هم والدین و هم صاحبان حیوانات خانگی می توانند دقیقاً بفهمند که کودکشان یا سگ خانواده آنها دقیقاً چه چیزی خورده است و آیا خطرناک است یا خیر. تنها با چند ضربه و کشیدن انگشت، که در هزینه های پزشکی یا دامپزشکی پرهزینه صرفه جویی می کنند. پس بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا نحوه شناسایی گیاهان در آیفون آورده شده است.

۱. برنامه دوربین را باز کنید و از گیاهی که می خواهید شناسایی کنید عکس بگیرید.

۲. برنامه Photos را باز کنید و بر روی تصویری که به تازگی گرفته اید بروید. از پایین تصویر به سمت بالا بکشید تا پانل اطلاعات تصویر ظاهر شود.

۳. روی بنر Look Up در پنل اطلاعات ضربه بزنید. اگر کار کرد و آیفون شما گیاهی را شناسایی کرده است،Plant را به رنگ خاکستری روی بنر خواهید دید.

۴. نتایج جستجو اکنون در پایین صفحه ظاهر می شود. برای خواندن اطلاعات بیشتر، روی ورودی های Siri Knowledge ضربه بزنید، یا برای مشاهده تصاویر بیشتر و بررسی اینکه آیفون شما گیاه مناسب را پیدا کرده است، روی Similar Web Images ضربه بزنید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس جهت مشاوره