انواع برندهای پکیج‌های دیواری

انواع برندهای پکیج‌های دیواری

انواع برندهای پکیج‌های دیواری

در جوامع امروزی به مدد استفاده از پکیج‌های دیواری، سیستم گرمایش و آب گرم مصرفی هر واحد ساختمان مستقل شده و این مساله مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. پکیج‌های دیواری با مزایایی از جمله راندمان مطلوب و ایمنی بالا، انتخاب مناسبی برای تامین گرمایش و آبگرم مصرفی اختصاصی در هر واحد به شمار می‌روند و در بیشتر ساختمان‌های مسکونی و اداری کاربرد دارند. این در حالی است که در گذشته برای تامین گرمایش، از موتورخانه‌هایی استفاده می‌شد که مشکلاتی همچون اشغال فضای زیاد و همچنین دور بودن از محیط، به دلیل قرار گرفتن در طبقه زیرین ساختمان را به همراه داشت. همچنین تولید سروصدای زیاد یکی از ایرادات مهم موتورخانه‌ها محسوب می‌شد که این معضلات با تولید پکیج دیواری حل شد.

از مزایای دیگر پکیج‌های دیواری در مقایسه با موتورخانه می‌توان به راندمان انرژی و بازدهی بالا و مصرف سوخت پایین پکیج اشاره کرد. همچنین پکیج دیواری مسیر طولانی لوله‌کشی و اتلاف گرما و انرژی از موتورخانه تا هر واحد را نداشته و هزینه‌های نگهداری و سرویس‌های دوره‌ای کمی دارد.

برای خرید پکیج دیواری به چه نکاتی توجه کنیم؟

متاسفانه اکثر افراد بدون تحقیق و بررسی به دنبال خرید دستگاه پکیج دیواری یا زمینی می‌روند و درنهایت دست به یک انتخاب کورکورانه می‌زنند که بعدها منجر به هزینه‌های اضافه برای آنها می‌شود. لذا برای انتخاب بهترین مدل پکیج دیواری، حتما می‌بایست قبل از خرید سوالاتی را از خود بپرسید. مثلا کدام مدل مناسب منزل ماست؟ در میان برندهای مختلف پکیج، کدام مارک بهترین است؟ بهترین مدل برای متراژ خانه ما کدام است؟ و …

توجه به این نکته ضروری است که بهترین پکیج دیواری، پکیجی است که از نظر کیفیت، مصرف انرژی، میزان فروش، نوع گارانتی و همچنین نصب، مورد بررسی قرار گرفته و امتیازهای کافی کسب کند. یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب پکیج دیواری ایرانی و خارجی، وجود قطعات مکانیکی و برد آن برای تعمیر و همچنین قیمت آن است.

انواع برندهای ایرانی و خارجی پکیج دیواری کدام هستند؟

برندهای ایرانی پکیج دیواری از تکنولوژی‌های جدید دنیا استفاده می‌کنند و با وجود چندین برند مطرح در بازار، رقابت بین آنها در سطح چشمگیری بالاست. از طرفی برندهای خارجی موجود در بازار نیز بسیار پرطرفدار و با کیفیت هستند. انواع مختلف پکیج‌های دیواری با برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود است که ازجمله پرفروش‌ترین برندهای ایرانی پکیج دیواری می‌توان به برندهای ایران رادیاتور، بوتان و لورچ و از جمله پرفروش‌ترین برندهای خارجی به بوش، آریستون و … اشاره کرد.

مطالب مرتبط:  آموزش لوازم گرمایشی و سرمایشی

پکیج برند لورچ

شرکت صنعتی لورچ، از جمله برند‌های مطرح و پرافتخار ایرانی در حوزه تاسیسات سرمایشی، گرمایشی محسوب می‌شود که تولیدات آن از مشهورترین و پرطرفدارترین پکیج‌های دیواری موجود در بازار هستند. شرکت لورچ پکیج‌های خود را در مدل‌های مختلف از جمله آدنا، هیرو، هرما، آراتا، هیوا و آریا در ظرفیت‌های مختلف ارائه می‌دهد. گفتنی است برند لورچ که فعالیت خود را از سال 1357 آغاز کرده، ابتدا در زمینه تولید انواع آبگرمکن خوش درخشید و در سال‌های اخیر نیز در زمینه تولید انواع پکیج حرارتی یکی از بهترین های بازار بوده است.

پکیج برند ایران رادیاتور

انواع برندهای پکیج‌های دیواری

انواع برندهای پکیج‌های دیواری

یکی از مولفه‌های اصلی برند ایران رادیاتور، تنوع در تولید محصولات است، کمااینکه پکیچ‌های دیواری و زمینی ایران رادیاتور با تنوعی بسیار در محصولات، مناسب نیاز‌های متفاوت و افرادی با انتخاب‌های معتبر در حوزه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی محسوب می‌شود. ایران رادیاتور دارای خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور و حتی کشورهای همسایه است و محصولات آن از بازدهی و راندمان عملکرد احتراقی بالایی برخوردار هستند.

پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور نخستین‌بار در سال 1358 ساخته و روانه بازارها شدند و تا امروز نیز به عنوان یکی از بهترین‌ها در این زمینه شناخته می‌شوند. ازجمله مهمترین مزایای پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور می‌توان به راندمان 93 درصد، مجهز به سیستم رسوب‌گیر پلی فسفات، مجهز به سیستم خودکار محافظت در برابر یخ‌زدگی، دارای سیستم‌های هواگیری خودکار و عملکرد ایده‌آل در شرایط پرفشاری یا کم فشاری آب، امکان تنظیم خودکار جریان گاز، مجهز به سیستم خودکار بای پس و… اشاره کرد.

پکیج برند بوتان

شرکت بوتان که در سال ۱۳۳۲ تاسیس شد، یکی از برندهای مطرح و جهانی است که به نوعی در صدر تولیدکنندگان پکیچ‌های دیواری در ایران به حساب می‌آید. این شرکت که استانداردهای ملی و بین‌المللی سختگیرانه‌ و همچنین به‌روزترین تکنولوژی‌ها را سرلوحه کار خود قرار داده است، با ارائه مدل بیتا سعی کرد تا یک پکیج مقرون به صرفه به بازار عرضه کند تا از رقابت عقب نماند. از مدل‌های دیگر بوتان می‌توان به پرلا پرو و پارما اشاره کرد که هر دوی آنها ظاهری شیک و زیبا دارند. پرلا پرو با کیفیت ترین پکیج بوتان است که در ظرفیت های ۲۴۰۰۰ و ۲۸۰۰۰ به بازار معرفی شده است، به شکلی که تا مساحت ۲۵۰ متر مربعی را به خوبی پوشش می دهد. مدل پارما در ظرفیت های ۲۲۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ طراحی و تولید شده و مجهز به عیب یاب دیجیتالی شده است. پاویا از جدیدترین مدل های پکیج بوتان است که مجهز به صفحه نمایش دیجیتال و عیب یاب خودکار بوده و در صورتی که پکیج دچار مشکل شود، ایراد سیستم را به شکل کد خطا روی صفحه نمایشگر نشان می دهد.

مطالب مرتبط:  درآمد تعمیرات برد الکترونیک چقدر است؟

از مهمترین ویژگی پکیج‌های دیواری بوتان می‌توان به پمپ‌های سیرکولاتور سه سرعته، شیرهای سه طرفه خودکار، مبدل‌های حرارتی، سیستم ضد یخ‌زدگی و مشعل‌های اتمسفریک، سیستم آیونایز به جهت حفاظت از شعله، سیستم احتراق آهسته و قابل تنظیم، قابلیت هواگیری خودکار و … اشاره کرد.

پکیج برند ایران شرق

از حدود 40 سال پیش گروه صنعتی ایران شرق در زمینه تولید تجهیزات خدمات سرمایشی و گرمایشی مشغول به فعالیت است. ایران شرق انواع مدل‌های بخاری و شومینه، کولرآبی، آبگرمکن، اجاق گاز طرح فر و پکیج را تولید و در زمینه آبگرمکن، مدل کیانا آیونایز، ۳۰۲۰ و فن دار را روانه بازار کرده است. ایران شرق همچنین انواع آبگرمکن‌ زمینی را نیز تولید می کند.

پکیج برند آزمون

در سال ۱۳۵۷ شرکت آزمون فعالیت خود را از با تولید محصولاتی باکیفیت آغاز و این محصولات را به بیشتر از ۱۲ کشور جهان صادر کرده و گواهینامه‌های متعددی را نیز دریافت کرده است. این شرکت در زمینه تولید انواع آبگرمکن برقی ایستاده، گازی و دیواری فعالیت می‌کند. مهم‌ترین و معروف‌ترین مدل‌های آبگرمکن آزمون شامل آبگرمکن برقی ایستاده، آبگرمکن گازی دیواری، آبگرمکن گازی ایستاده و آبگرمکن برقی دیواری هستند.

پکیج برند پلار

شرکت پلار در سال ۱۳۳۱ و با شعار همیشه ماندگار تاسیس و در زمینه تولید انواع محصولات سرمایشی، گرمایشی، لوازم صنعتی و لوازم برقی خانگی فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات پلار در زمینه تجهیزات گرمایشی به بخاری نفتی، بخاری گازی (دودکش دار و بدون دودکش) و آبگرمکن تقسیم می‌شود و بیشتر آبگرمکن‌های این برند از نوع زمینی و مخزن دار هستند.

پکیج برند رادیاتور 2000

شرکت رادیاتور 2000 فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در زمینه محصولات گرمایشی و سرمایشی (پکیج، رادیاتور و اسپلیت) با نام تجاری 2000 گسترش داد و در حال حاضر با ارائه مدل‌های مختلف پکیج، رادیاتور و اسپلیت، تنوع مدل بالایی دارد. پکیج‌های دیواری یونیک و انرژیک مدل‌های تولیدی برند رادیاتور 2000 هستند. در حال حاضر مدل یونیک در ظرفیت 24 کیلووات و مدل انرژیک در ظرفیت 28 کیلووات تولید می‌شوند.

پکیج برند شوفاژکار

شرکت صنعتی شوفاژکار با یک سابقه‌ طولانی در حوزه تاسیسات گرمایشی، برندی صاحب‌نام و شناخته شده در این صنعت به حساب می آید. شوفاژکار علاوه بر پکیج‌های خانگی، پکیچ‌های مورد نیاز در صنایع و تاسیسات را نیز تولید می‌کند. شوفاژکار در مدل های الگانت، کامفورت و کاپریس در ظرفیت های حرارتی مختلف ارائه می شود.

 پکیج برند فرولی

فرولی به عنوان برندی ایرانی-ایتالیایی ازجمله برند‌های مطرح، درخشان و پیشرو در حوزه پکیچ‌های دیواری و زمینی محسوب می­شود. در حال حاضر مدل دیواتک این پکیج، بیشترین طرفدار را به خود جذب کرده است.

پکیج برند وایلانت

شرکت وایلانت با به‌روزترین تکنولوژی‌ها در حوزه پکیچ‌های دیواری و زمینی، بیش از یک قرن است که در این صنعت فعالیت دارد تا این برند با اصالت آلمانی نشانی از اعتبار و اصالت را در محصولاتش به نمایش گذارد.

 پکیج برند ایمرگاس

شرکت ایمرگاس با تنوعی بسیار زیاد در کنار کیفیتی ماندگار از جمله برند‌های پیشرو و مطرح ایتالیایی در صنعت تاسیسات گرمایشی هم در اروپا و هم جهان محسوب می‌شود که سهم بسیاری را در بازار پکیچ‌های ایران داراست.

پکیج برند آریستون

پکیج برند آریستون

پکیج برند آریستون

آریستون، پکیج دیواری محصول ایتالیا با بیش از 80 سال سابقه، یکی از برندهای پکیج بسیار با کیفیت و کم مصرف است. این برند در ابتدا در زمینه محصولات خانگی فعالیت می کرد و در ادامه دامنه فعالیت خود را گسترده تر کرد. امروزه این شرکت در کشورهای مختلفی مانند روسیه و لهستان فعالیت داشته و تبدیل به یک برند بین المللی شده است که آن را به عنوان بهترین پکیج دیواری ایتالیایی می‌شناسند. محصولات آریستون با تکنولوژی بسیار بالا و با استفاده از عایق‌های آکوستیک تولید می‌شوند که صدای بسیار کمی تولید می‌کنند. از سایر ویژگی‌های پکیج‌های آریستون می‌توان به صفحه نمایش لمسی با کیفیت بالا اشاره کرد که این محصول را بسیار خاص و ویژه می‌کند.

پکیج برند بوش

پکیج دیواری بوش با کیفیت و ظاهر بسیارزیبا جزء بهترین پکیج های دنیاست که در ایران عمدتاً در دو مدل کامفورت و اکسکلوسیو عرضه می‌شوند.

برند بوش که نخستین بار در اواخر قرن نوزدهم در کشور آلمان تاسیس شد، یکی از بهترین و مشهورترین برندهای جهان در زمینه ساخت انواع وسایل خانگی و تجهیزات ساختمانی است. این برند خوش نام و پرطرفدار در زمینه تولید پکیج های حراتی نیز بسیار موفق است. ظاهر زیبای پکیج های بوش آن را به بهترین انتخاب برای واحدهای کوچک و کم جا تبدیل کرده است. ازجمله بهترین ویژگی های این برند می توان به راندمان بسیار ایده آل، داشتن محفظه احتراق بسته، فن تمام مدولار، صفحه نمایش دیجیتالی و لمسی و … اشاره کرد.

پکیج برند مرکوری

پکیج شوفاژ دیواری مرکوری در انواع تک مبدل و دو مبدل با ظرفیت های ۲۴۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰ کیلوکالری به بازار عرضه می شوند. مرکوری که برند تجاری مگاترم و ساخت ایران است، قابلیت کارکرد حتی با فشار کم آب مصرفی (۰٫۲ بار) را داشته، دارای فن جهت خروج گازهای احتراق بوده و از حداقل صدا در حین کارکرد و زمان روشن شدن برخوردار است. سیستم کنترل هوشمند مدار گرمایش و آبگرم مصرفی، سیستم ضد یخ زدگی، ضد گریپاژ پمپ و گرفتگی دودکش، عیب یاب هوشمند الکترونیکی و قابلیت نصب دودکش دوجداره از دیگر ویژگی های پکیج های مرکوری هستند.

پکیج دیواری بارلی

پکیج دیواری بارلی که اخیرا جای خود را در بازار ایران باز کرده است، از جمله محصولات خارجی جدید به شمار می رود که با  استقبال خوب و رضایت مشتریان روبرو شده است. پکیج‌های دیواری بارلی ساخت کشور ترکیه هستند که قطعات آن در کشور ایتالیا تولید شده و در ترکیه مونتاژ می‌شود. این پکیج دیواری در مدل‌های مون‌پلاس و وارم‌هاوس تولید می‌شوند.

پکیج برند یونیکال

آموزش تعمیرات پکیج : پکیج دیواری یونیکال یکی از بهترین پکیج های ایتالیایی است که در بازار ایران نیز موجود بوده و دارای خدمات پس از فروش است. از جمله خصوصیات این محصول می توان به دو مبدله و فن دار بودن، دارای سیستم ضد یخ محافظتی الکتریکی، ترموستات محدودکننده ایمن، پمپ تعدیل کننده با بازدهی بالا، سیستم آنتی جام پمپ پکیج و…. اشاره کرد.

مطالب مرتبط: آموزش تعمیرات پکیج انستیتو ایز ایران

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس جهت مشاوره