بهترین مرورگرها برای گوشی های اندرویدی

 

بهترین مرورگرها برای گوشی های اندرویدی

بهترین مرورگرها برای گوشی های اندرویدی

تلفن های همراه ما تقریباً به امتداد بدن ما تبدیل شده اند. آیا می توانید زندگی بدون دسترسی به اینترنت را به معنای واقعی کلمه در نوک انگشتان خود تصور کنید؟ زندگی بدون توانایی برقراری ارتباط آنی با مردم در سراسر جهان؟ تلفن های ما راحت ترین راه برای به دست آوردن اطلاعات در مورد هر چیزی هستند!
اگر می خواهید بهترین قیمت اینترنت طیف موجود را پیدا کنید، گوشی خود را باز کرده و در گوگل جستجو کنید. اگر می خواهید رستوران های خوبی در نزدیکی خود پیدا کنید، به Yelp بروید. در واقع، چیزی به اندازه چک کردن زمان در ساعت مچی با گوشی های هوشمند جایگزین شده است.


بیشتر بخوانید:

اموزش تخصصی تعمیرات گوشی و تبلت 


هنگامی که به وضوح بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره است، مرور در تلفن شما باید یک تمرین آرام باشد. متأسفانه، بسیاری از مردم از برخی از بهترین مرورگرهای موجود بی اطلاع هستند و به طرز تاسف باری نادان می مانند. این مقاله به بررسی 5 مورد از بهترین مرورگرهایی که امروزه در گوشی های هوشمند اندرویدی استفاده می شود، می پردازد.

 

بهترین مرورگرها برای گوشی های اندرویدی

بهترین مرورگرها برای گوشی های اندرویدی

بهترین مرورگرها برای گوشی های اندرویدی

1. گوگل کروم

کروم گوگل شاید شناخته شده ترین و شناخته شده ترین مرورگر در گوشی های هوشمند اندرویدی امروزی باشد. دارای بسیاری از ویژگی ها مانند سهولت جستجو، مرور خصوصی و پر کردن خودکار فرم است. و این تمام نیست. Google Chrome همچنین دارای یک Data Saver است که به شما امکان می دهد با مصرف کمتر داده، بیشتر مرور کنید.
زمانی که شما یک حساب کاربری گوگل دارید، گوگل کروم بیشترین کاربرد را دارد. رمزهای عبور، تاریخچه و نشانک ها را در همه دستگاه های شما ذخیره می کند و به طور مستقیم به شما کمک می کند. مرور زبانه‌ای و حالت مشاهده آفلاین، Google Chrome را در بالای لیست ما برای بهترین مرورگرهای اندروید قرار می‌دهد.

2. اپرا

Opera یک مرورگر فوق سبک و بسیار سریع است که در اندروید بسیار محبوب شده است. مرورگر موبایل از همان تیمی است که پشت ایجاد Opera برای ویندوز و مک بوده است. به طور مرتب با ویژگی های جدیدی به روز می شود که شامل مسدود کردن تبلیغات، اسکن کد QR و مرور زبانه ها می شود. به دلیل اندازه نسبتا کوچک آن معمولاً عملکرد تلفن شما را مهار نمی کند.

حالت ذخیره داده مطمئن می شود که مرور شما بیش از حد زیاد نیست. همچنین یک حالت ناشناس برای جلسات مرور خصوصی و همچنین یک سیستم مدیریت رمز عبور وجود دارد. حساب اپرا تجربه را در چندین دستگاه افزایش می دهد.

3. فایرفاکس

زمانی که موزیلا برای اولین بار فایرفاکس را برای رایانه های شخصی معرفی کرد، دنیا را به طوفان برد. نسخه موبایل فایرفاکس نیز به همان اندازه محبوب است. طیف وسیعی از تبلیغات را ارائه می دهد که شامل Adblock Plus و Speechify می شود. Speechify یک موتور متن به گفتار خوب است که به شما امکان می دهد به ایمیل ها و غیره در تلفن اندروید خود گوش دهید.

همچنین می‌توانید تم‌های شخصی‌سازی شده را در مرورگر خود اعمال کنید و تجربه کاربری را افزایش دهید. به غیر از تبلیغات، چند ویژگی عجیب و غریب وجود دارد که ممکن است برایتان مفید باشد. تماشای شب به محافظت از چشم ها در برابر فشار نور آبی کمک می کند.
همچنین یک سیستم کنترل حریم خصوصی دقیق وجود دارد که از ردیابی وبگردی شما توسط شبکه های تبلیغاتی جلوگیری می کند. و این به ذکر ویژگی های نشانک گذاری و ذخیره رمز عبور نیست که به راحتی آن می افزاید. فایرفاکس رتبه سوم را در لیست ما دارد.

4. فایرفاکس فوکوس

فایرفاکس فوکوس یک مرورگر عالی برای افرادی است که به امنیت وب توجه دارند. جایی که فایرفاکس برای مرور منظم خوب است، فایرفاکس فوکوس بهترین تجربه مرور ایمن موجود را ارائه می دهد.
رابط کاربری بسیار کم است، اما ساده و مجهز به مسدود کننده های تبلیغاتی است. همچنین نشان می‌دهد که چند برنامه ردیابی را در یک منظره فعال مسدود می‌کند و به شما یادآوری می‌کند که تاریخچه مرور خود را پاک کنید.
فایرفاکس فوکوس شما را به جیمز باند مرور، سریع و غیرقابل شناسایی تبدیل می کند. بهترین بخش این است که حجم فایل از 4 مگابایت تجاوز نمی کند که باعث می شود حتی در گوشی هایی با فضای کم نیز قابل استفاده باشد. فوکوس فایرفاکس رتبه 4 را در لیست ما ایجاد می کند.

5. پافین

Puffin by CloudMosa یک مرورگر نسبتا ناشناخته است، اما مطمئناً مرورگری است که یک مرورگر عالی را ارائه می دهد. چیزی که واقعاً Puffin را از سایر مرورگرها متمایز می کند پشتیبانی از Adobe Flash است.
از سرورهای راه دور برای دانلود و پخش جریانی صفحات، فیلم ها و بازی ها در تلفن شما استفاده می کند. این به طور قابل توجهی زمان بارگذاری را کاهش می دهد و فشار کمتری به قابلیت های تلفن شما وارد می کند. به دلیل فضای ذخیره سازی ابری، Puffin برای وای فای عمومی ناامن با حفظ تئوری داده های شما در برابر هکرها بهترین گزینه است. همچنین با یک حالت حریم خصوصی همراه با فشرده سازی داده ها برای کاهش مصرف شما همراه است.
همچنین تم های مختلفی برای انتخاب و همچنین شبیه سازهای موس و صفحه بازی وجود دارد که این تجربه را منحصر به فرد می کند. Puffin در برخی کشورها در دسترس نیست، که آن را در رتبه 5 در لیست ما قرار می دهد، اما همچنان یک مرورگر جامع است که به شما کمک می کند با خیال راحت در وب گشت و گذار کنید.

نتیجه

بسیاری از مرورگرهای دیگر نیز وجود دارند که می توانند برای رفع نیازهای شما به اندازه کافی مورد استفاده قرار گیرند. مرورگر Tor یکی از این مرورگرها است که به مرور خصوصی و ایمن معروف است.
با پیشرفت در هوش مصنوعی و فناوری، مرورگرها فقط بهتر و راحت تر می شوند. اطلاعات در حال حاضر بسیار سریعتر از چند سال پیش یافت می شود و دریافت می شود. علاوه بر این، با پیشرفت در پروتکل های امنیتی، می توانید به راحتی در امنیت حریم خصوصی دیجیتال خود مرور کنید.

 

 

پیشنهاد:

اگر تمایل به یادگیری آموزش تعمیرات موبایل را دارید میتوانید با ثبت شماره خود،از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

 

دوره ی آموزش تعمیرات موبایل و تبلت

دوره ی آموزش تعمیرات موبایل و تبلت

برخی از دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران پایتخت

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس جهت مشاوره