آموزش عکاسی

آموزش عکاسی

آموزشگاه هلدینگ آموزشی تهران پایتخت، با همکاری اساتید برجسته سینما و تلویزیون، دو دوره مجزا را در دپارتمان هنری خود ارائه می‌دهد. این دوره‌ها شامل آموزش‌های مقدماتی و پیشرفته در زمینه عکاسی می‌باشد.

دوره آموزش عکاسی تهران پایتخت با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های هنرجویان در زمینه‌های مختلف عکاسی طراحی شده است. این دوره شامل مباحثی همچون اصول و مبانی عکاسی، تکنیک‌های پیشرفته عکاسی، نورپردازی، ویرایش و پس‌پردازش تصاویر با استفاده از نرم‌افزارهای حرفه‌ای مانند فتوشاپ و لایت‌روم است. علاوه بر این، هنرجویان با شرکت در این دوره می‌توانند با روش‌های نوین و خلاقانه عکاسی آشنا شده و توانایی‌های خود را در زمینه‌های مختلف از جمله عکاسی پرتره، طبیعت، صنعتی و تبلیغاتی بهبود بخشند.

آموزش حضوری
صدرصد عملی
پیش نیاز ندارد
پشتیبانی نامحدود
مبتدی تا پیشرفته
مدرک فنی حرفه ای (بین المللی)

معرفی دوره

دوره کامل آموزش عکاسی حرفه‌ای بیش از ۱۵۰ ساعت کلاس‌های جامع را شامل می‌شود که بر جنبه‌های عملی و کارگاهی مهارت‌های گوناگون عکاسی تمرکز دارند. محتوای این دوره مطابق با جدیدترین و کاربردی‌ترین آموزش‌های عکاسی در سطح جهان تهیه شده است و به طور منظم به‌روزرسانی می‌شود تا نیازهای روز هنرجویان عکاسی را برآورده سازد.

درخواست مشاوره

تماس با ما

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

دوره جامع آموزش عکاسی در مجتمع فنی تهران پایتخت

مدارک اعطا شده به دانشجویان دوره‌های آموزشی تهران پایتخت

Previous
Next

در پایان دوره آموزش عکاسی| جامع شما دارای چه مهارت هایی هستید

پس از پایان دوره آموزش عکاسی شما قادر به عکاسی انواع مراسم ها و مجالس  و همینطور عکاسی برای ساخت تیزر خواهید بود.

سوالات متداول

بله بصورت صفر تا صد آموزش عکاسی داده میشود 

بله بعد از اتمام دوره میتوان وارد بازار کار شد .

بله بعد از اتمام دوره مدرک فنی حرفه ای به هنرجویان اعطا میشود.

دوره آموزش عکاسی

آیا حاضرید روشی را امتحان کنید که نه‌تنها به شما امکان انجام این کار را می‌دهد، بلکه به شما فرصت کسب درآمد نیز می‌بخشد؟ شرکت در کارگاه‌های آموزشی عکاسی همان راهکار است.

با قدم گذاشتن در این مسیر، شما به صفحه تازه‌ای از زندگی هنری خود وارد می‌شوید. یادگیری عکاسی نه تنها شما را به یک هنرمند تبدیل می‌کند، بلکه به شما امکان می‌دهد تا جایگاه اجتماعی برجسته‌ای در جامعه داشته باشید و به استقلال مالی برسید. حتی در دنیایی که با چالش‌های اقتصادی مانند تورم و بیکاری مواجه است، می‌توانید زندگی مورد علاقه‌تان را شکل دهید. آغاز این زندگی جدید از لحظه‌ای شروع می‌شود که دل را به دریا بزنید و از ترس‌ها عبور کنید.

اگر جرات و ایمان به خود را برای آغاز دوره عکاسی نداشته باشید، هیچ تغییری در زندگی‌تان رخ نخواهد داد. سال‌ها بعد، با حسرت به گذشته نگاه خواهید کرد و آرزو می‌کنید که ای کاش زمانی که فرصت و انرژی داشتید، برای تحقق آرزوهایتان تلاش می‌کردید و به یادگیری عکاسی اهمیت می‌دادید.

اگر به اندازه کافی شجاع هستید که به دنبال ساختن رویاهای خود بروید و به دنبال کشف مسیر شگفت‌انگیز آن هستید، حتماً این ویدئو را ببینید.

معرفی دوره عکاسی

اغلب پیش می‌آید که آرزو می‌کنیم ای کاش می‌توانستیم در یک زمان ویژه گیر کنیم، یا آن لحظات به‌یادماندنی را برای همیشه در خاطراتمان حک کنیم.

تصور کنید در کنار عزیزانتان نشسته‌اید، صدای خنده‌های شیرین در فضا می‌پیچد و آرزو می‌کنید این لحظات به پایان نرسند.

تصور کنید به جایی تازه قدم گذاشته‌اید و آنقدر از زیبایی‌های آنجا محظوظ شده‌اید که آرزو می‌کنید لحظه‌ها از حرکت بازایستند و این منظره همیشه در مقابل چشمانتان باقی بماند. در چنین مواقعی، یادگیری هنر عکاسی می‌تواند راه‌حل شما باشد!

تصاویر، چه در قالب چاپی و چه دیجیتال، ابزارهایی هستند که به سادگی شما را به خاطرات ویژه بازمی‌گردانند و لحظاتی را که برایتان ارزشمند است، برای همیشه ماندگار می‌سازند.

در دوره عکاسی، مهارتی را فرا می‌گیرید که به شما امکان می‌دهد تا لحظات به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز را برای خود و دیگران به ثبت برسانید.

کلاس‌های عکاسی فرصتی بی‌نظیر فراهم می‌کنند تا لحظه‌های زیبای زندگی‌تان را برای همیشه در قاب تصویر نگه دارید، یا به عنوان یک عکاس حرفه‌ای، زیبایی‌های زندگی دیگران را در قالب عکس به آن‌ها هدیه کنید. همچنین، این دوره‌ها می‌توانند راهی برای کسب درآمد از طریق هنر عکاسی باشند.

برای دستیابی به این هنر، همانند هر مهارت دیگری، نیازمند یادگیری دقیق و حرفه‌ای هستیم.

مؤسسه آموزشی تهران پایتخت با ارائه کامل‌ترین دوره‌های آموزش عکاسی و با همکاری اساتید برجسته و با تجربه در این زمینه، همراه و همگام با شما علاقه‌مندان گرامی است. فراگیری و پیشرفت در این هنر، همچون تمامی زمینه‌های دیگر، نیازمند آموزش‌های تخصصی و استعداد هنری است.

در دوره‌های عکاسی هلدینگ آموزشی تهران پایتخت، اساتید نه‌ تنها تکنیک‌های عکاسی را به شما یاد می‌دهند، بلکه شما را یاری می‌کنند تا علایق و اهداف خود در زمینه‌های مختلفی مانند عکاسی صنعتی، خبری، مدلینگ و مراسم را شناسایی کنید. در نهایت، با پرورش خلاقیت‌تان، به شما نشان می‌دهند چگونه سبک شخصی و منحصر به فرد خود را ایجاد کرده و امضای خود را در هر عکسی که می‌گیرید، به نمایش بگذارید.

عکاسی ممکن است یکی از انگشت‌شمار هنرهایی باشد که می‌تواند به یک حرفه پول‌ساز تبدیل شود. در دنیای امروز و با رشد روزافزون دیجیتال مارکتینگ، به ندرت کسب‌وکاری را می‌بینید که برای اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی به تصاویر جذاب و حرفه‌ای نیاز نداشته باشد.

هر کسی که یک دوربین عکاسی و اشتیاق به یادگیری دارد، می‌تواند سفر خود را در دنیای عکاسی آغاز کند. برای شروع دوره‌های عکاسی، شما نیاز دارید به:

  • ذوق هنری
  • دقت بالا
  • جزئی‌نگری
  • درک نور

برای پرورش این مهارت‌ها به شکیبایی نیاز دارید و اساتید حرفه‌ای هلدینگ آموزشی تهران پایتخت این توانایی‌ها را در شما تقویت خواهند کرد.

برای تبدیل شدن به یک عکاس ماهر، لازم است با شور و اشتیاق به یادگیری بپردازید و تجربه‌های مختلفی کسب کنید. بنابراین، با هر تجهیزاتی که در دسترس دارید، از هر موضوعی که نظرتان را به خود جلب می‌کند، عکس بگیرید.

سرفصل‌های دوره عکاسی :

  آشنایی با هنر عکاسی و دیرینه‌ تاریخی آن     

نور در عکاسی؛ تشریح و توضیح خواص نور در فیزیک اپتیک و عکاسی

 انواع لنزها و عدسی‌ها    

مبانی و چارچوب دوربین‌های عکاسی

خصوصیات ساختاری، فاصله‌ی فوکوس، و کاربردهای فنی و هنری لنزها

کشف دنیای دیجیتال و مبانی ساختاری دوربین‌های دیجیتال

مروری بر مفهوم‌های دیجیتالی و پایه‌های اساسی در طراحی دوربین‌های دیجیتال

نورسنجی در عکاسی و عوامل موثر در آن        

اندازه‌گیری نور در عکاسی و عناصر تاثیرگذار بر آن 

در هنر عکاسی، یکی از مهارت‌های اساسی، توانایی سنجش نور مناسب و شناخت عواملی است که بر آن تاثیر می‌گذارند. نورسنجی به عکاس این امکان را می‌دهد که با تنظیم صحیح، تصاویری با کیفیت و روشنایی متعادل خلق کند. از جمله عوامل تاثیرگذار بر نورسنج

آموزش منو دوربین های دیجیتال ( مقدماتی)

یکی از مزایای منحصر به فرد دوره‌های عکاسی این است که با هزینه اولیه کم و شرایط ساده می‌توانید وارد دنیای حرفه‌ای عکاسی شوید. اگر شما هم به هنر عکاسی علاقه‌مندید و تصمیم دارید در این حوزه آموزش ببینید، تنها نیاز است شور و اعتماد به نفس آغاز را در خود بیابید. باقی مسیر را با اطمینان به مجموعه آموزشی تهران پایتخت بسپارید و مطمئن باشید که بهترین مرکز آموزش عکاسی در تهران را برگزیده‌اید.

شغل عکاسی

به احتمال زیاد، اگر شما از علاقه‌مندان یا دانشجویان دوره‌های عکاسی هستید، این سوالات ذهن‌تان را مشغول کرده است: آیا می‌توان به عکاسی به عنوان یک شغل مناسب و پر درآمد نگاه کرد؟ درآمد حاصل از عکاسی تا چه حد می‌تواند رضایت‌بخش باشد؟ با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی و بهبود کیفیت دوربین‌های گوشی‌های همراه، آیا همچنان حرفه عکاسی و فیلمبرداری جذابیت خود را حفظ کرده است؟ آیا این حرفه برای بانوان نیز مناسب است؟ مزایا و چالش‌های حرفه عکاسی چیست؟ چه راهکارهایی برای موفقیت و کسب درآمد قابل‌توجه در زمینه عکاسی و فیلمبرداری وجود دارد؟

تهران پایتخت، به‌عنوان یکی از برترین موسسات آموزش عکاسی در تهران، با پشتوانه تجربه‌های ارزشمند خود، به شما این اطمینان را می‌دهد که مسیر حرفه‌ای پردرآمدی را انتخاب کرده‌اید. تنها کافی است که با نقاط قوت و ضعف حرفه عکاسی آشنا شوید و هدف خود را از انتخاب این رشته به‌عنوان شغل آینده‌تان روشن کنید.

هنر عکاسی به دلیل قابلیت منحصر به فردش در ثبت لحظات ناب و خاطرات ارزشمند، همواره از پرطرفدارترین حرفه‌ها در میان مردم بوده است. پس از گذراندن دوره جامع آموزش عکاسی در هلدینگ آموزشی تهران پایتخت، شما می‌توانید به عنوان یک عکاس حرفه‌ای، به صورت مستقل، قراردادی یا رسمی و تمام وقت با:

آژانس‌های تبلیغاتی

شرکت‌ها

سایت‌های معتبر

آتلیه‌ها

و … همکاری کنید.

برای ورود به دنیای عکاسی و فیلمبرداری، بهتر است به عنوان یک تازه‌کار در یک استودیو یا شرکت شروع به کار کنید تا تجربه کسب کنید. با حضور در سمینارها و نمایشگاه‌های معتبر عکاسی، فرصت‌های زیادی برای آشنایی با حرفه‌ای‌های این صنعت و برقراری ارتباط با مشتریان و علاقه‌مندان پیدا خواهید کرد. با پشتکار و تعهد، می‌توانید مسیر خود را در این حرفه پیدا کرده و به درآمد مطلوب خود دست یابید.

عکاسی یکی از حرفه‌هایی است که برای خانم‌ها بسیار جذاب و مطلوب به نظر می‌رسد. این هنر لطیف به طور طبیعی با احساسات و روحیات بانوان هماهنگ است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند عکاس شخصی‌شان یک خانم باشد. همچنین، توانایی فوق‌العاده بانوان در توجه به جزئیات، مسیر پیشرفت و حرفه‌ای شدن در این حوزه را برایشان هموارتر می‌کند.

حرفه‌ی عکاسی هم مانند سایر حرفه‌ها دارای جنبه‌های مثبت و چالش‌های خاص خود است. در ادامه به بررسی مختصری از نقاط قوت و ضعف این شغل می‌پردازیم.

مزایای شغل عکاسی :

برای این کار، نیازی به داشتن تحصیلات دانشگاهی یا مدرک رسمی نیست.

درآمد خوبی دارد

آزادی عمل و امکان فریلنسری کار کردن دارید

شما می‌توانید تجارت شخصی خود را به راه بیندازید.

متقاضیان زیاد و بازار کار متنوعی دارد

معایب شغل عکاسی :

نیازمند به‌روز بودن و آموختن مداوم دارد

تجهیزات نسبتا گرانی دارد

رقبای زیادی خواهید داشت

تعداد جایگاه‌های کاری تمام‌وقت در مقایسه با موقعیت‌های پروژه‌ای و فریلنسری کمتر است.

تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی

  • کیف دوربین         
  • لنز        
  • سه پایه
  • کارت حافظه        
  • فیلترها   
  • فلاش
  • باطری اضافی      
  • ریموت شاتر        
  • پارچه‌ و اسپری تمیز کننده لنزها
  • بازار کار دوره عکاسی

یکی از عواملی که می‌تواند شور و شوق افراد را برای حضور در کلاس‌های عکاسی افزایش دهد، فرصت‌های شغلی گسترده در این حرفه است. مهم نیست که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، همه‌ی ما به نوعی به خدمات یک عکاس نیازمندیم.

  • شرکت
  • فروشگاه
  • آموزشگاه

و هر صنعتی که در فضای دیجیتال فعالیت داشته باشد احساس کرده‌ایم.

در دنیای امروز، تقریباً هیچ حرفه‌ای نیست که از فضای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی دور بماند و یا اگر در این عرصه حضور دارد، بی‌نیاز از یک عکاس برای خلق محتوا باشد.

پس از اتمام دوره‌های عکاسی، می‌توانید از راه‌های مختلفی به کسب درآمد بپردازید. در دنیای امروز، کمتر حرفه‌ای را می‌توان یافت که در دنیای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی حضور نداشته باشد یا به خدمات یک عکاس برای تولید محتوا نیاز پیدا نکند.

یادگیری عکاسی یکی از زمینه‌های پرطرفدار است که حضور آن در بسیاری از حرفه‌ها ضروری به نظر می‌رسد.

با اتمام دوره عکاسی، به آسانی می‌توانید به دنیای حرفه‌ای ورود کرده و به‌صورت پروژه‌ای یا به‌عنوان یک عکاس آزاد با بازار کار ارتباط برقرار کنید.

  • شرکت‌ها
  • آتلیه‌ها
  • افراد مختلف

با دیگران تعامل داشته باشید. می‌توانید به دیگران عکاسی یاد بدهید، برای آژانس‌های تبلیغاتی عکس‌های خلاقانه بگیرید یا حتی برند خودتان را در دنیای عکاسی بسازید.

دنیای عکاسی تنها به اینجا ختم نمی‌شود. شما می‌توانید با بهره‌گیری از سبک دلخواه خود، تصاویری شگفت‌انگیز و پرانرژی خلق کنید و در نهایت با راه‌اندازی نمایشگاه‌های شخصی، آثار خود را به فروش رسانده و درآمد کسب کنید.

۱۰ روش کسب درآمد از عکاسی

همکاری به صورت تمام وقت با سازمان‌ها و شرکت‌های گوناگون در نقش عکاس حرفه‌ای

راهاندازی آتلیه عکاسی

برقراری ارتباط با گالری‌های هنری و سازماندهی نمایشگاه‌های عکاسی

فروش عکس به مجلات

بازاریابی عکس در پلتفرم‌های تصاویر استوک آنلاین

آموزش عکاسی به هنرجویان

پذیرش کارهای عکاسی به‌عنوان یک عکاس آزاد

شرکت در مسابقات عکاسی

راه‌اندازی وبسایت عکاسی

ویرایش و روتوش تصاویر

آموزش عکاسی چه تاثیری در زندگی هر فرد دارد؟

تاثیر آموزش عکاسی در مهاجرت از ایران

تاثیر آموزش عکاسی در ارتقاء و پیشرفت موقعیت شغلی

آموزش عکاسی چگونه می‌تواند به شما در کسب موقعیت‌های شغلی در برترین و تخصصی‌ترین استودیوهای عکاسی کمک کند؟

آموختن هنر عکاسی می‌تواند نقش مهمی در جذب پروژه‌های عکاسی از سوی شرکت‌های تبلیغاتی، کافه‌ها، رستوران‌ها و مجموعه‌های تجاری و صنعتی ایفا کند.

نقش آموزش عکاسی در تقویت حس هنری

آموزش عکاسی می‌تواند به‌طور قابل توجهی به توسعه و ارتقای حس هنری افراد کمک کند. این فرآیند نه تنها به یادگیری تکنیک‌های مختلف عکاسی می‌پردازد، بلکه به فرد این امکان را می‌دهد تا دید خلاق

خلق آثار ماندگار و ثبت وقایع تاریخ

شرایط مهاجرت و اپلای بعد از گذراندن دوره‌ی عکاسی :

عکاسی یکی از حرفه‌های پرطرفدار در سراسر دنیا است و بدون شک محبوبیت زیادی در اکثر کشورها دارد. این واقعیت به هنرجویان عکاسی نوید می‌دهد که می‌توانند در کشورهای مختلف به خوبی پذیرفته شوند. اما در مورد مهاجرت شغلی عکاسان به کشورهای دیگر، نکته‌ی کلیدی این است که آیا این کشورها فرصت‌های مناسبی برای آنها فراهم می‌کنند و امکان کسب درآمد قابل توجهی از این حرفه وجود دارد یا خیر. از جمله کشورهایی که می‌توانند مقصد مناسبی برای بسیاری از عکاسان باشند، می‌توان به کشورهایی با سیاست‌های مهاجرپذیر اشاره کرد، مانند:

  • کانادا
  • استرالیا
  • انگلیس

بیایید به این موضوع بپردازیم که فرانسه به عنوان یکی از کشورهایی شناخته می‌شود که فضایی مطلوب برای پیشرفت و شکوفایی هنرها و استعدادهای مختلف، از جمله عکاسی، فراهم کرده است.

با در نظر گرفتن تنوع گسترده‌ در بازار کار و گرایش‌های مختلف در رشته عکاسی، این حرفه در بسیاری از کشورهای جهان از چشم‌انداز و فرصت‌های شغلی مطلوبی برخوردار است. شرکت در دوره‌های آموزشی عکاسی می‌تواند برای افرادی که به دنبال مهاجرت هستند، یک مزیت محسوب شود. علاوه بر این، با گذراندن دوره‌های عکاسی در مرکز تصویرگران هلدینگ آموزشی تهران پایتخت، امکان دریافت گواهینامه معتبر و تایید شده توسط وزارت ارشاد نیز وجود دارد.

چرا در دوره آموزش عکاسی هلدینگ آموزشی تهران پایتخت شرکت کنیم ؟

کلاس‌های عکاسی با جاذبه‌های بی‌پایان خود، می‌تواند همان آرزوی دیرینه‌ی شما برای متوقف کردن زمان و جاودانه‌سازی لحظات را برآورده کند. علاوه بر این رؤیا، یادگیری عکاسی می‌تواند با فراهم کردن فرصت‌های کسب درآمد و ساختن آینده‌ای روشن، واقعیت زندگی شما را دلپذیرتر کند.

تا زمانی که به شیوه‌ای صحیح و اصولی آموزش نبینید، این رویدادها به وقوع نمی‌پیوندند. در غیر این صورت، تنها زمان گرانبهای شماست که در مسیر آزمون و خطا هدر می‌رود.

گروه آموزشی تهران پایتخت با افتخار اعلام می‌کند که با بهره‌گیری از مجرب‌ترین و برترین مدرسان عکاسی در تهران، راه رسیدن به آرزوهایتان را هموار می‌سازد. در این مجموعه، دوره‌های عکاسی به صورت مرحله به مرحله و با اصولی محکم ارائه می‌شود. توصیه می‌کنیم حتماً نگاهی به آثار و مجموعه عکس‌هایی که توسط هنرجویان این گروه ثبت شده‌اند، بیندازید تا از کیفیت آموزش‌ها مطمئن شوید.

نحوه دریافت مدرک دوره عکاسی جامع هلدینگ آموزشی تهران پایتخت

شرکت در تمامی کلاس‌ها و به پایان رساندن دوره عکاسی بدون هیچ گونه غیبت ناموجه.

  تاییدیه هنرجو توسط استاد مربوطه

برای نمایش نمونه کارها و پروژه نهایی به استاد و آموزشگاه، حتماً باید در جلسه ارائه شرکت کنید. اگر جلسه ژوژمان برگزار شود، حضور در آن الزامی خواهد بود.

  ارائه مدرک معتبر قابل ترجمه در پایان دوره

ممکن است که شما همواره با تلفن همراه خود در حال ثبت لحظات خاص زندگی‌تان باشید، به‌ویژه با توجه به اینکه فناوری موبایل‌ها پیشرفت کرده و دوربین‌های این دستگاه‌ها هر روز بهتر و پیشرفته‌تر می‌شوند.

با این وجود، برای اینکه بتوانید به عنوان یک عکاس حرفه‌ای وارد بازار کار شوید و از این راه درآمد کسب کنید، نیاز به شرایط خاصی دارید. عکس‌ها باید کیفیت بالایی داشته باشند و حرفه‌ای بودن آنها نیز بسیار مهم است. همچنین، باید بتوانید عکس‌هایی بگیرید که مورد پسند مشتریان باشند. این مهارت‌ها و توانایی‌ها از طریق شرکت در کلاس‌های آموزشی و یادگیری عکاسی حرفه‌ای به دست می‌آیند.

هنر عکاسی دنیای شگفت‌انگیزی است که به شما این فرصت را می‌دهد تا همزمان با آموختن یک هنر زیبا، مسیر شغلی خود را نیز پیش ببرید.

برای تبدیل شدن به یک عکاس حرفه‌ای، باید با تکنیک‌ها و اصول ویژه‌ای آشنا شوید. در کلاس‌های آموزشی عکاسی که توسط موسسه تصویرگران، بخشی از هلدینگ آموزشی تهران پایتخت، برگزار می‌گردد، شما می‌آموزید که چگونه با استفاده از تکنیک‌های متنوع، عکس‌هایی حرفه‌ای بگیرید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید.

این دوره‌ها نه تنها تکنیک‌های عکاسی را به شما می‌آموزند، بلکه مسیر ورود به بازار کار را نیز هموار می‌کنند. شرکت‌کنندگان می‌توانند در حوزه‌هایی مانند عکاسی خبری، صنعتی، ورزشی، مد و فشن، و مراسمات تخصص پیدا کرده و در زمینه دلخواه خود به صورت حرفه‌ای فعالیت کنند.

علاوه بر این، هنرجویان با اخذ مدرکی معتبر که قابلیت ترجمه نیز دارد، به سادگی می‌توانند در فرصت‌های شغلی مرتبط جایگاه خود را پیدا کنند و احتمال پذیرش آن‌ها در مشاغل مختلف افزایش می‌یابد.

دوره جامع عکاسی در حقیقت به‌عنوان تکمیل‌کننده دوره‌های مختلف از جمله عکاسی مقدماتی، پیشرفته، طبیعت، تبلیغاتی و پرتره طراحی شده است. این دوره با هدف ارائه یک آموزش کامل و جامع در زمینه عکاسی به شما عزیزان ارائه می‌شود.

اگر می‌خواهید در دنیای هنر عکاسی به سطح حرفه‌ای برسید، پیشنهاد می‌کنیم که در دوره کامل عکاسی تصویرگران، که توسط هلدینگ آموزشی تهران پایتخت ارائه می‌شود، شرکت کنید. این دوره با حضور استادان با تجربه و ماهر، فرصتی عالی برای علاقه‌مندان به عکاسی فراهم می‌کند.

تماس با ما

دوره آموزش عکاسی| جامع در تهران

دوره آموزش عکاسی| جامع شعبه صادقیه

دوره آموزش عکاسی| جامع شعبه انقلاب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش عکاسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

   همین الان ثبت نام کن

تماس جهت مشاوره