گارانتی پشتیبانی

گارانتی و پشتیبانی خدمات تهران پایتخت

 نگران یادگیری در دوره ها نباشید ، ما در تهران پایتخت همیشه همراه شما هستیم!

گارانتی پشتیبانی به چه صورت است؟

خیالتان راحت!

در آموزشگاه فنی تهران پایتخت،در طول دوره آموزشی و حتی پس از پایان اتمام دوره آموزشی خود میتوانید از پشتیبانی اساتید به بهترین شکل بهره مند شوید

دانشجویان و کارآموز های مجتمع فنی تهران پایتخت حتی پس از ورود به بازار کار نیز با اساتید خود در ارتباط بوده و از تجربه ی آن ها استفاده میکنند. ما به شما با کیفیت ترین آموزش را به همراه بهترین پشتیبانی تضمین میکنیم.

لیست تمام دپارتمان های آموزشی ما

مجتمع فنی تهران پایتخت را بهتر بشناسید

خدمات خوابگاه و اقامتگاه تهران پایتخت به چه صورت است؟

مجتمع فنی تهران پایتخت، مختفر است که به تمامی کارآموزان علاقمند در سرتاسر ایران، برای تمامی رشته­ های آموزشی مورد تأیید سازمان فنی و حرفه ای کشور، خدمات آموزشی و فنی ارائه نماید. این مجتمع می تواند تا حد امکان دوره های آموزشی را بر اساس نیازهای شخصی این کارآموزان، برنامه ریزی و پیاده سازی کند.

برای راحتی و رفاه حال این کارآموزهای شهرستانی، برای آنها از قبل، خوابگاه در نظر می گیریم و رزرو قبلی این خوابگاه ها، می تواند بر اساس توان مالی و سیلقه آنها باشد. تمام سعی و تلاش مجتمع فنی تهران پایتخت، این است که اقامت، تجربه و خاطره خوشی را برای کارآموزان محترم شهرستانی، فرآهم آورد.

چرا باید به مجتمع فنی تهران پایتخت اعتماد کنم؟

مهم­ترین سرمایه و اعتبار هر مؤسسه یا مجتمع آموزشی، به کادر یا نیروی آموزشی یا به عبارت دیگر، اساتید آن برمی­گردد. ما مفتخر هستیم که با بهره گیری از بهترین اساتید در هر یک از رشته­های مورد آموزش در این مجتمع، بهترین دوره­ های آموزشی و عَملی ویژه بازار کار را تا حد امکان برای کارآموزان علاقمند فراهم آوریم.

با توجه به موقعیت های مکانی مختلف آموزشگاه­ های تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور، طبیعتاً یک استاد نمی تواند در تمامی مراکز و مجتمع های فنی و حرفه ای، تدریس کند؛ ولی امر مهم، این است که اساتید یک مجتمع فنی و حرفه ای، همه زیر نظر یک مدیریت واحد، تأیید شوند و صلاحیت علمی، آموزشی و فنی و حرفه­ای آنها محرز گردد. امیدواریم با شرکت در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران پایتخت، نیازهای شما را در زمینه آموزش های فن و حرفه ای، مرتفع نماییم و در نتیجه، رضایت خاطر شما را در این زمینه بخوبی فراهم آوریم.

تماس با ما

شعبه صادقیه

تماس با ما

درخواست مشاوره رایگان

تماس جهت مشاوره